sobota, 10 listopada 2012

Weekend ...

Cześć ♥

No cóż , weekend . Konczy się sobota :( z polskiego musialam odrobic jakies 30 stron w ćwiczeniu , och ... jeszcze wszystkiego nie zrobilam , nie wyrabiam się ;c .

Ale mam dla was gwiazdę wieczoru tego posta :)

Otóż , postanowiłam , że zrobię serię filmików : Pokaż nam swoją szafę .

Wpiszcie sobie to na You Tube i zobaczcie co to jest wgl za "serial" . Wiem ze to nie serial ale nie wiem jak to nazwać :D No cóz . postanowiłam ze sama bede wam pokazywala moje ciuchy , cos jak ulubione ale nie do konca . Wszystkiego dowiecie się później :) 

Plan na jutro ? Hm... Nie mam jako takiego , na pewno nauka .. ;/
Moja przyjaciółka jest chora wiec dzien w poniedzialek , wtorek i pewnie srode w szkole bedzie dla mnie samotny ;(
Do tego jeszcze mam basen :( :( :( :( :( 

Nie chcę żeby ten post był tylko o moim dniu więc przedstawie wam pewien film ♥



Kocham ♥ ♥ ♥ . Film dla nastolatek opowiadający o sławnej dziewczynie w szkole , która jednak zostawia swoich "przyjaciół " (fałszywych ) i zakochuje się w zwykłym luzerze , który postanawia nakręcić o niej film . och .. kochani . popłakałam sie , ale z pewnościa obejrzalabym jeszcze wiele razy . P-O-L-E-C-A-M-! ♥ 





 




  Oglądaliscie juz ten film ? ♥
Mam jeszcze jedną prośbę .. Czy ktoś wie jak zmienić kolor tematu posta ? ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz