czwartek, 8 listopada 2012

Kłos ♥

Hej kochani . Dzisiaj powiem wam troszkę o kłosie .

Hm.... Na samą myśl większość osób twierdzi - to za trudne !
Wiem coś o  tym , bo kiedyś sama tak myślałam . A teraz ? Jak ktos mi mowi ze to trudne jestem w szoku !
Nauczyłam juz tyle osób , że ho ho . Kłos slicznie wyglada zwlaszcza na dlugihch wlosach .
Bardzo ładne są również dobierańce , ale jednak kłos to kłos ! .

Nauczyłam się robić klosa z internetu . :) . Później robiła mi go moja koleżanka , a teraz nauczylam mamę . I jak chce klosa to ona mi go robi : Bo jednak samemu z tylku zrobić kłosa to trochę trudne :( .

No ale cóż . Mam dla Was video i kilka zdjęc kłosów . :) Mam nadzieję ze się przyda . Spróbujcie zrobić takiego kłosa . Oczywiście od razu nie spodziewajcie się jakiś pięknych cudów ale powinno wyjść . Cięzej bedzie na cieniowanych wlosach , ale tez sie da :) ♥

Miłego dnia . :*
                                                       1 sposób : Trudniejszy ! Na grube włosy

                                             2 sposób. ŁAAAATWYYYY !!!



Zdjęcia :























A wy umiecie robić kłosa ? ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz